Заняття з елементами тренінгу "Здоровий стиль життя"

Мета:

1. Створити позитивну атмосферу в групі, актуалізувати тему здоров’я;

2. Допомогти учням глибше засвоїти поняття «здоров’я», та сприяти розвитку вміння володіти навичками здорового способу життя;

3. Формувати вміння звільнятись від напруженості, вільно володіти собою, адекватно ставитись до світу довкола.

Вступ

Ви – молоді, завзяті, кмітливі, сповнені сил та енергії. У вас багато мрій, бажань, планів на майбутнє. Щодня ви пізнаєте життя, відкриваєте для себе світ. Ви прагнете все спробувати, все зрозуміти і бути зрозумілими. Ви рухаєтесь уперед, наближаючи своє майбутнє.

Ваше майбутнє ви тримаєте у власних руках і лише ви самі відповідальні за нього. Уже від ваших сьогоднішніх рішень залежить, якими ви будете.

Щороку дедалі більше свідомої молоді обирає здоровий спосіб життя, спрямовує зусилля на збереження і зміцнення свого здоров’я. Адже здоров’я є тим чарівним ключем, який відчиняє двері до можливостей: прагнути і досягати, омріювати і здійснювати, розвивати себе.

Мода – це стиль, це спосіб життя. Ви – люди нового тисячоліття. Сучасна мода одна – здоров’я. Бути здоровим – красиво, модно, стильно. По-справжньому сучасний еталон краси – здорова людина, яка обирає здоровий спосіб життя.

Наша зустріч присвячена проблемі здоров’я, а саме виробленню власного відповідального ставлення до свого здоров’я і до впливу шкідливих звичок.

Вправа «Знайомство»

Тренер. Уявіть собі, що саме сьогодні ми з вами вирішили провести у нашій групі «День здоров’я». Давайте зараз поміркуємо про те, що кожен із вас міг би принести для цього дня…

Отже, кожен повинен назвати своє ім’я, а те що він принесе, має починатися на першу літеру його імені (наприклад: «Мене звати Яна – я принесу яблука».

Усі учасники по черзі виконують завдання, проводиться обговорення – у чому користь того, що ви назвали?

Правила групи.

Тренер зачитує правила групи, їх пояснює група і приймає.

Вправа «По один бік дороги»

Уявімо, що посередині кімнати проведено лінію, яка розділяє нас на 2 табори. Спробуймо визначити своє ставлення до питань, переходячи на той бік, з твердженням якого ви погоджуєтесь.

Справа стають ті, хто…

1. Любить морозиво;

2. Впевнений у собі;

3. Любить себе;

4. Хоче мати дітей;

5. Хоче мати здорових дітей;

6. Хотів би захворіти на СНІД;

7. Знає шляхи передачі СНІД;

8. Вважає, що паління шкодить здоров’ю;

9. Вміє відмовитися від алкоголю;

10. Хотів би сам керувати своїм життям;

11. Хотів би щоб його життям керували інші люди;

12. Вірить у кохання і переконаний у необхідності дбати про своє здоров’я;

Вправа «Соняшник»

Кожен учасник отримує по одному стікеру, на якому слід закінчити таке речення «Мені важливо бути здоровим, щоб…»

Після цього кожен учасник приклеює стікер-зернятко на «сонях».

- Які думки виникли у вас під час написання відповідей на «зернятках»?

Вправа «Дорога життя до здоров’я»

Тренер. Щоб ваше життя було довгим, щасливим, без хвороб – вам потрібно бути здоровим. Яким способом можна бути здоровим, ви зараз напишете на слідочках. А зараз давайте утворимо з них дорогу, що веде до здорового способу життя.

Учні приклеюють свої стікери у вигляді дороги

Вправа «Скріпка»

Тренер дає кожному учню по одній скріпці, пропонуючи її розігнути і скласти якусь іншу фігурку. Потім тренер просить учнів скласти скріпку у початкову форму. Звичайно, зробити це нікому не вдається.

Тренер: отож, уявімо, що наше здоров’я – це скріпка. Ми робимо з ним все, що завгодно, а саме: куримо, вживаємо спиртні напої, можливо, хтось пробував і наркотичні речовини. Потім ми хочемо бути здоровими, але це вже неможливо так само, як повернути цю скріпку у початкову форму.

Вправа «Притча про аристократа».

Аристократу весь час було мало свого багатства, через жадібність його ніхто не любив. І тут він почув від сусідів, що його бідного брата поважають і люблять у селі всі: і діти і старі, і що він знає відповіді на всі запитання. Аристократ попросив свого слугу привести бідняка, а сам вирішив узяти в руку горобця, а коли прийде бідняк, запитати у нього: «Що у моїх руках: живе чи мертве?». Якщо той відповість, що живе, то багатій стисне кулак і задавить горобця, а якщо скаже – мертве, то він розкриє долоню і випустить горобця. Та на таке його запитання бідний чоловік відповів «Все у твоїх руках!».

Отож, і в наших руках перебуває наше здоров’я. Яке воно буде зараз і майбутньому, залежить від нас. Ви вже дорослі і здатні мислити, тому перш ніж зробити щось невиправне, добре подумайте.

Рефлексія від заняття.

Кiлькiсть переглядiв: 1424

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Травень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031