ТЕСТ «Оцінювання професійної діяльності педагога»

Інструкція: Маємо 50 тверджень. Якщо Ви згодні з твердженням, то в бланку відповідей поставте «+», якщо не згодні, то – «–». Свої відповіді зафіксуйте в бланку.

1

6

11

16

21

26

31

36

41

46

2

7

12

17

22

27

32

37

42

47

3

8

13

18

23

28

33

38

43

48

4

9

14

19

24

29

34

39

44

49

5

10

15

20

25

30

35

40

45

50

Бланк

1. Я б цілком міг жити один, далеко від людей.

2. Своєю самовпевненістю я часто перемагаю інших.

3. Грунтовні знання мого предмета можуть суттєво полегшити життя людини.

4. Люди повинні завжди діяти за законами моралі та моральності.

5. Я уважно читаю кожну книгу, перш ніж повернути її до бібліотеки.

6. Мій ідеал робочої обстановки – тиха кімната з робочим столом.

7. Люди вважають, що мені подобається робити все своїм оригінальним способом.

8. Серед моїх ідеалів почесне місце займають особистості учених.

9. Оточуючі вважають, що на грубість я не здатний.

10. Я уважно стежу за тим, як я одянгений.

11. Трапляється, що я весь ранок ні з ким не хочу розмовляти.

12. Мені вважливо, щоб у всьому, що мне оточує, не було безладдя.

13. Більшість моїх друзів – це люди, інтереси яких перебувають у сфері моєї професії.

14. Я тривалий час аналізую свою поведінку.

15. Удома я поводжуся за столом також, як в ресторані.

16. У компанії я надаю іншим можливість жартувати і розповідати історії.

17. Мене дратують люди, які не можуть швидко приймати рішення.

18. Якщо у мене залишається трохи часу, то я вважаю за краще почитати що-небудь про свій предмет.

19. Мені незручно галасливо поводитися в компанії, навіть якщо інші так чинять.

20. Іноді я люблю полихословити про відсутніх.

21. Мені подобається запрошувати гостей і розважати їх.

22. Я рідко висловлююся врозріз із думкою колективу.

23. Мені більше подобаються люди, які обізнані своєю професією, незалежно від їх особливостей.

24. Я не можу залишатися байдужим до проблем інших.

25. Я завжди охоче визнаю свої помилки.

26. Найгірше покарання для мене – перебувати наодинці.

27. Зусилля, витрачені на складання планів, не варті цього.

28. У шкільні роки я поповнював свої знання, читаючи спеціальнц літературу.

29. Я не засуджую людину за обман тих, хто дозволяє себе обманювати.

30. У мене не виникає внутрішнього протесту, коли мене просять про послугу.

31. Певно, деякі люди вважають, що я забагато говорю.

32. Я уникаю суспільної роботи і пов'язаною з цим відповідальності.

33. Наука – це те, що найбільше цікавить мене в житті.

34. Оточуючі вважають мою сімю інтелігентною.

35. Перед тривалою поїздкою я завжди ретельно продумую, що узяти з собою.

36. Я живу сьогоднішнім днем більшою мірою, ніж інші.

37. Якщо є вибір, то я вважаю за краще організуватипозакласний захід, ніж розповідати учнямщось за предметом.

38. Основне завдання педагога – передавати учневі знання з предмета.

39. Я люблю читати книги і статті на теми моральності, моралі та етики.

40. Іноді мене дратують люди, які звертаються до мене із запитанням.

41. Більшість людей, з якими перебуваю в компанії, поза сумнівом, раді бачити мене.

42. Вважаю, мені сподобалася б робота, пов'язана з відповідальністю адміністративно-господарською діяльністю.

43. Я навряд чи турбуватимуся, якщо доведеться провести свою відпустку, навчаючись на курсах підвищення кваліфікації.

44. Моя люб'язність часто не подобається іншим людям.

45. Траплялися випадки, коли я заздрив успіху інших.

46. Якщо мені хто-небудь нагрубіянить, то я можу швидко забути про це.

47. Як правило, оточуючі дослухаються до моїх пропозицій.

48. Якби мені вдалося потрапити в майбутнє на короткий час, то я б першу чергу набрав би книг зі свого предмета.

49. Я беру активну участь у долі інших людей.

50. Я ніколи з посмішкою не говорю неприємні речі.

Обробка отриманих результатів

Порівнюємо отриманий бланк відповідей із бланком-ключем.

1 –

6 –

11 –

16 –

21 +

26 +

31 +

36 +

41 +

46 +

2 +

7 +

12 +

17 +

22 –

27 –

32 –

37 +

42 +

47 +

3 +

8 +

13 +

18 +

23 +

28 +

33 +

38 +

43 +

48 +

4 +

9 +

14 +

19 +

24 +

29 –

34 +

39 +

44 +

49 +

5 +

10 +

15 +

20 –

25 +

30 +

35 +

40 –

45 –

50 +

За кожний збіг знаку випробуваний отримує 1 бал, якщо відповіді не збігаються – 0 балів.

Підраховується сума балів за кожним із 5 горизонтальних рядків.

Перший рядок свідчить про рівень товариськості педагога.

Другий – рівень огранізованості.

Третій визначає ступінь орієнтованості педагога на свій навчальний матеріал.

Четвертий – характеризує інтелігентність педагога.

П'ятий – демонтсрує ступінь щирості випробуваного під час відповідей на запитання. Якщо в цьому рядку кількість балів дорівнює від 3 до 7, то відповіді можуть бути прийняті до обробки, якщо ж сума перевищує ці межі, то результати не підлягають обробці.

Зона норми для кожного рядка – 3-7 балів. Якщо ж у випробуваного в якому-небудь рядку менше ніж 3 бали, то це свідчить про недостатню розвиненість цієї якості.

Якщо отримана сума перевищує 7 – якість має яскраво виражений характер для цього педагога.

Кiлькiсть переглядiв: 312

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Лютий 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728