Положення про творчу групу Новоархангельського БДЮТ.

1. Загальні положення

1.1 Відповідно до пункту 22 Положення про позашкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 р. за № 433, у ПНЗ створюються творчі групи.

1.2 Творча група – це невелике об’єднання найбільш досвідчених педагогічних працівників, які поглиблено вивчають певну наукову проблему і забезпечують упровадження в практику закладу досягнень педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду.

2. Мета і завдання творчої групи

2.1. Метою діяльності творчої групи є глибоке і всебічне вивчення досягнень педагогічної науки з однієї науково-педагогічної проблеми та впровадження її в практику діяльності закладу.

2.2. Основними завданнями творчої групи є:

· Розробка рекомендацій на основі вивчення досягнень науки і пробне впровадження їх у практику;

· Пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досягнень;

· Створення та пробне впровадження перспективного педагогічного досвіду з розроблюваної проблеми;

· Поширення створюваного досвіду, демонстрація його широкому загалу педагогічних кадрів;

· Підготовка методичної продукції за результатами роботи.

3. Створення творчої групи та організація її діяльності

3.1. Творча група формується у складі 3-9 осіб із найбільш досвідчених і теоретично підготовлених педагогів, які виявили інтерес і бажання вести роботу над відповідною науково-педагогічною проблемою.

3.2. Керівництво творчою групою здійснює визнаний педагогічною громадськістю педагог або один із методистів.

3.3. Творча група складає план роботи над проблемою в довільній формі.

3.4.Алгоритм діяльності творчої групи з питань упровадження в практику досягнень науки включає:

· Глибоке вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми, засвоєння існуючого досвіду, консультації з науковцями;

· Розроблення моделей, схем, рекомендацій одночасно з уповноваженням в практику досягнень науки;

· Створення та пробне впровадження досвіду з розроблюваної проблеми. Апробація рекомендацій, запропонованих творчою групою;

· Поширення набутого досвіду ( виступ із лекціями про створений досвід, пропаганда в пресі, демонстрація його на практиці. Консультування при проведенні семінарів – практикумів, науково-практична конференція тощо).

Аналіз результатів роботи творчої групи керівників гуртків Новоархангельського БДЮТ за 2013-2014 навчальний рік.

Протягом 2013-2014 навчального року творча група керівників гуртків працювала над реалізацією проблемної теми: « Формування життєвої компетенції вихованців та інноваційні підходи до формування змісту та організації навчально-виховного процесу» під керівництвом Сербіненко Нелі Володимирівни. До складу групи входять керівники гуртків з певним досвідом роботи, об’єднані однією педагогічною ідеєю, психологічною сумісністю та взаємними симпатіями.

Плануючи роботу, Сербіненко Н.В. спиралася на алгоритм роботи творчої групи, який включає в себе такі етапи:

1. Підготовчий етап:

· Аналіз позашкільної практики, якісного наявних педагогічних кадрів, розподіл обов’язків між членами групи;

· Вивчення наявної науково-методичної, педагогічної літератури з визначеної проблеми, засвоєння сутності того, що впроваджується;

· Розробка змісту діяльності творчої групи.

2. Основний етап:

· Цілеспрямована теоретична підготовка;

· Складання програм діяльності;

· Розробка моделей, схем, рекомендацій, порад щодо застосування на практиці існуючого досвіду;

· Колективне обговорення висунутих гіпотез;

· Апробація рекомендацій, прийомів, методів роботи за даною проблемою.

3. Підсумковий етап:

· Запровадження досвіду творчої групи в масову практику;

· Поширення створеного досвіду, надання допомоги педагогам, які зацікавились ідеями творчої групи;

· Вивчення перспективи подальшого існування творчої групи.

Члени творчої групи мислять по-новому, розуміють необхідність впровадження прогресивного у навчанні і вихованні дітей. У своїй роботі вони використовують новітні технології, усвідомлюючи, що закладу сьогодні необхідний не просто хороший педагог, а педагог-технолог, педагог-майстер, педагог-новатор.

Склад творчої групи:

Сербіненко Н.В.- керівник творчої групи, керівник гуртка бісероплетіння «Майстриня»;

Писакова Н.М.- член творчої групи, керівник гуртків гіпсолиття «Сувенір» та образотворчого мистецтва «Композиція»;

Лагодієнко С.О. .- член творчої групи, керівник гуртків тістопластика «Колосок» та фітодизайну «Соняшник»;

Петренко З.В. .- член творчої групи, керівник гуртків «Кераміка» ,крою та шиття «Модниця», декоративні квіти «Первоцвіт», української вишивки «Калина»;

Танасієнко А.І.- член творчої групи, методист Новоархангельського БДЮТ.

План засідання творчої групи у 2014 навчальному році.

1. Життєва компетентність особистості: від теорії до практики січень Танасієнко А.І.
2. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. квітень Сербіненко Н.В.
3. Впровадження інноваційних технологій в розвитку полікультурної компетентності. вересень Лагодієнко С.О. Петренко З.В.
4. Шляхи реалізації К – підходу засобами позашкільної освіти грудень Писакова Н.М

План засідання творчої групи у 2015 навчальному році.

1. Компетентісний потенціал проектної діяльності в ПНЗ січень Танасієнко А.І.
2. Методичні рекомендації щодо роботи з обдарованими дітьми. квітень ПетренкоЗ.В. Сербіненко Н.В.
3. Навчальні програми як інструмент розвитку життєвої компетентності вихованців. вересень Писакова Н.М. Петренко З.В.
4. Методичні рекомендації роботи з дітьми з девіантною поведінкою грудень Соц.педагог Мазур І.В.
Кiлькiсть переглядiв: 129

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Травень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031