Положення про творчу групу Новоархангельського БДЮТ.

1. Загальні положення

1.1 Відповідно до пункту 22 Положення про позашкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 р. за № 433, у ПНЗ створюються творчі групи.

1.2 Творча група – це невелике об’єднання найбільш досвідчених педагогічних працівників, які поглиблено вивчають певну наукову проблему і забезпечують упровадження в практику закладу досягнень педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду.

2. Мета і завдання творчої групи

2.1. Метою діяльності творчої групи є глибоке і всебічне вивчення досягнень педагогічної науки з однієї науково-педагогічної проблеми та впровадження її в практику діяльності закладу.

2.2. Основними завданнями творчої групи є:

· Розробка рекомендацій на основі вивчення досягнень науки і пробне впровадження їх у практику;

· Пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досягнень;

· Створення та пробне впровадження перспективного педагогічного досвіду з розроблюваної проблеми;

· Поширення створюваного досвіду, демонстрація його широкому загалу педагогічних кадрів;

· Підготовка методичної продукції за результатами роботи.

3. Створення творчої групи та організація її діяльності

3.1. Творча група формується у складі 3-9 осіб із найбільш досвідчених і теоретично підготовлених педагогів, які виявили інтерес і бажання вести роботу над відповідною науково-педагогічною проблемою.

3.2. Керівництво творчою групою здійснює визнаний педагогічною громадськістю педагог або один із методистів.

3.3. Творча група складає план роботи над проблемою в довільній формі.

3.4.Алгоритм діяльності творчої групи з питань упровадження в практику досягнень науки включає:

· Глибоке вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми, засвоєння існуючого досвіду, консультації з науковцями;

· Розроблення моделей, схем, рекомендацій одночасно з уповноваженням в практику досягнень науки;

· Створення та пробне впровадження досвіду з розроблюваної проблеми. Апробація рекомендацій, запропонованих творчою групою;

· Поширення набутого досвіду ( виступ із лекціями про створений досвід, пропаганда в пресі, демонстрація його на практиці. Консультування при проведенні семінарів – практикумів, науково-практична конференція тощо).

Аналіз результатів роботи творчої групи керівників гуртків Новоархангельського БДЮТ за 2013-2014 навчальний рік.

Протягом 2013-2014 навчального року творча група керівників гуртків працювала над реалізацією проблемної теми: « Формування життєвої компетенції вихованців та інноваційні підходи до формування змісту та організації навчально-виховного процесу» під керівництвом Сербіненко Нелі Володимирівни. До складу групи входять керівники гуртків з певним досвідом роботи, об’єднані однією педагогічною ідеєю, психологічною сумісністю та взаємними симпатіями.

Плануючи роботу, Сербіненко Н.В. спиралася на алгоритм роботи творчої групи, який включає в себе такі етапи:

1. Підготовчий етап:

· Аналіз позашкільної практики, якісного наявних педагогічних кадрів, розподіл обов’язків між членами групи;

· Вивчення наявної науково-методичної, педагогічної літератури з визначеної проблеми, засвоєння сутності того, що впроваджується;

· Розробка змісту діяльності творчої групи.

2. Основний етап:

· Цілеспрямована теоретична підготовка;

· Складання програм діяльності;

· Розробка моделей, схем, рекомендацій, порад щодо застосування на практиці існуючого досвіду;

· Колективне обговорення висунутих гіпотез;

· Апробація рекомендацій, прийомів, методів роботи за даною проблемою.

3. Підсумковий етап:

· Запровадження досвіду творчої групи в масову практику;

· Поширення створеного досвіду, надання допомоги педагогам, які зацікавились ідеями творчої групи;

· Вивчення перспективи подальшого існування творчої групи.

Члени творчої групи мислять по-новому, розуміють необхідність впровадження прогресивного у навчанні і вихованні дітей. У своїй роботі вони використовують новітні технології, усвідомлюючи, що закладу сьогодні необхідний не просто хороший педагог, а педагог-технолог, педагог-майстер, педагог-новатор.

Склад творчої групи:

Сербіненко Н.В.- керівник творчої групи, керівник гуртка бісероплетіння «Майстриня»;

Писакова Н.М.- член творчої групи, керівник гуртків гіпсолиття «Сувенір» та образотворчого мистецтва «Композиція»;

Лагодієнко С.О. .- член творчої групи, керівник гуртків тістопластика «Колосок» та фітодизайну «Соняшник»;

Петренко З.В. .- член творчої групи, керівник гуртків «Кераміка» ,крою та шиття «Модниця», декоративні квіти «Первоцвіт», української вишивки «Калина»;

Танасієнко А.І.- член творчої групи, методист Новоархангельського БДЮТ.

План засідання творчої групи у 2014 навчальному році.

1. Життєва компетентність особистості: від теорії до практики січень Танасієнко А.І.
2. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. квітень Сербіненко Н.В.
3. Впровадження інноваційних технологій в розвитку полікультурної компетентності. вересень Лагодієнко С.О. Петренко З.В.
4. Шляхи реалізації К – підходу засобами позашкільної освіти грудень Писакова Н.М

План засідання творчої групи у 2015 навчальному році.

1. Компетентісний потенціал проектної діяльності в ПНЗ січень Танасієнко А.І.
2. Методичні рекомендації щодо роботи з обдарованими дітьми. квітень ПетренкоЗ.В. Сербіненко Н.В.
3. Навчальні програми як інструмент розвитку життєвої компетентності вихованців. вересень Писакова Н.М. Петренко З.В.
4. Методичні рекомендації роботи з дітьми з девіантною поведінкою грудень Соц.педагог Мазур І.В.
Кiлькiсть переглядiв: 72

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Лютий 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728